Gel Konuşalım | 160. Bölüm | Fatma Girik'ten Talat Bulut açıklaması!

215
74
 
YORUMLAR
Neriman Arslan
Neriman Arslan - 2 aylar önce
Çok güzel yorumladınız. Masallah
feride Altintas
feride Altintas - 2 aylar önce
Talat bulut yapmaz o güzel adam o Karadar dizi onadl
Murat Polat
Murat Polat - 2 aylar önce
*Yeter Artık Resmen Talat Bey in Ekmeği İle Oynanıyor Ve Tek Kişi Tarafından Bu Komplo Hazırlanıp Para İle Satılık Alçak Kadınlar ı Kullanıp Medya Desteği İle İftiralar Servis Edilmekte Bunun Başka İzahı Yoktur Talat Bey Pes Etmeyin Lütfen 🙏 Gerçek Er Yada Gec Ortaya Çıkacaktır...*
Zühal Öztürk
Zühal Öztürk - 3 aylar önce
KARISINA KIZINA YAPILSA HOŞ KARŞILAR MI?? KIZININ YANAGINDAN MAKAS ALANLARI NORMAL BULUYOR DEMEK KI.
Dersim Munzur
Dersim Munzur - 3 aylar önce
Ensarda okadar çocuk istismari oldu kimse konuşmadi telat bulutta yapmişsa 1 kereden bişey olmaz ben demiyorum aile bakani diyo kiz kendine sahip çiksaydi onuda ben demiyom bakanlarimiz diyo
yapmişsa iş zaten yargida bu kadar gündemde tutmanin ne anlami var başka derdi kalmadi mi türkiyenin
Nur er
Nur er - 3 aylar önce
Aynen neden susmuş tabiki tacize, tecavuze şiddetle karşiyim yapanlarin daAllah belasini versin.........Bur da anlamadigim olay da mehmet alierbilin tacizlerinde hande ataizi mini etegiyle canli yayinda gűlerek yanit vermiş ki seray sever ali poyraz oglunun canli yayin da tacizi.... Talat bulut un olayinda kizin cahilliginden belki gűlerek veya talat bulutla cilveleşdi ileri gitme aninda da kiz dur demişdir.... tahminim....
Yozgat Yozgat
Yozgat Yozgat - 3 aylar önce
Yapmayin once mahkeme bitsin
Fariba Bidari
Fariba Bidari - 3 aylar önce
kiz iftra atiyor.sohreti yakalamak icin
Zeynep Asude
Zeynep Asude - 3 aylar önce
Hislerim kuvvetlidir en dogrusunu Cenabı Hak bilir şüphesiz ama ben yapmadı diye düşünüyorum inşallah dogrular çıkar yazık ya ayıptır ya
Altinova Yeni
Altinova Yeni - 3 aylar önce
Yeni jenerasyon yeşilçam oyuncularina hep karşı olmuştur belki adamın başına çorap ördüler belki de gerçektir ama kimse masum değil burada
Ozlem Cetin
Ozlem Cetin - 3 aylar önce
Fatma Girik nerden bilebilir ya adam 19 luk kizlara bakiyo sapik sübyanci Fatma Girik’e yapacak degil ya.
feride Altintas
feride Altintas - 3 aylar önce
Talat bulut güzel adam cok seviyorum ben
ayşe Çağlar
ayşe Çağlar - 3 aylar önce
Allah'ım Karaman'da Kur'an kursunda çocuklara tecavüz ettiler kimse sesini çıkarmadı. Neden neden neden neden neden neden neden neden hiç ses çıkarmadan yediniz içtiniz gezdiniz hatta kahkahalarla güldünuz. Nasıl bir dünyada yaşıyoruz. Allah sonumuzu hayırlı etsin. Vicdan ve merhamet versin kötü insanlara Allah'ım.
Ayşe Oz
Ayşe Oz - 3 aylar önce
Kesinlikle Hakan bey gibi düşünüyorum, adam çok net ve açık birşekilde anlatıyor , zeki insanın hali başka tabi
Seva Gasimova
Seva Gasimova - 3 aylar önce
Turkiyede bele bir exlajsiz xanimlar coxalib. Ayib cox ayib bu qadarda iftra olarr . Iftara eminemki iftra
Neslihan Aruca
Neslihan Aruca - 3 aylar önce
Birilerine muhalif olduğunda böyle iftiraya uğramak kaçınılmaz bir sonuçtur, Talat Bulut çizgisiyle, duruşuyla yolunu yönünü dürüstçe ortaya koymuş bir sanatçımız....bizim sanatçımız...istediği kadar çamur atsınlar o değerinden hiç bir şey kaybetmeyecek kadar değerli......ötesi yok...
Ilknur Demirci
Ilknur Demirci - 3 aylar önce
Magazin programlarını pek sevmiyorum bakmıyorum da ama denk geldiğinde bu hakan urali seviyorum çok çok kimseden çok daha samimi ve iyi niyetli 😊
Serap serap
Serap serap - 3 aylar önce
Haaa bu arada Hakan Ural beycim hani bir zamanlar Sibel Can ile eviyken hani, o kadini ona buna peskes yapiyordunuz ya.. baban ve sen . hatirladiniz mi o gunleri ? Simdi ki gencler hairlamaz da biz hatirliyoruz...Hani Sibelin para makinesi oldugu zamanlar.. bence o olaylarda bana gore bir taciz :( Sibel bile sesini cikaramadi size, sonra sulphi beye sigindi ve seni cart diye birakti aganigi saganigi yani :)
Aysegul
Aysegul - 3 aylar önce
Bir ata sozu vardir. Kancik it yalanmazsa erkek it dolanmaz. Kiz kendi kendini rezil etti. Aptal kiz adam unlu parali kendini adama kapamak istedi adamda olmaz diyince bu sacmaligi ortaya atti. Peki adam taciz ettiyse neden 5 gun bekledi. Neden odadan cikar cikmaz hic kimseye birsey soylemedi!!!!! Adam sucsuz yazik oldu. Turkiyede yalakalik yapan cok var. Adami sorgulamadan carmaga gerip yakarlar.
devrim can
devrim can - 3 aylar önce
hakan bu programda iyi bence burda kalmali , ara sira panoramaya konuk olabilir ama bu program tam onluk..
Serkan Yalçin
Serkan Yalçin - 3 aylar önce
Bak Fatma Girik i rahatsiz eden bir hayrani varmis hep der yillardir sikayet etmis susmamis.Hande Ataizi neden susmus bir de bu devirde.MEYVE VEREN AGAC TASLANIR
Mehmet Şahin
Mehmet Şahin - 2 aylar önce
Serkan Yalçin :
Yozgat Yozgat
Yozgat Yozgat - 3 aylar önce
Serkan Yalçin hande ata izi kimya belki kendini soylerse belki bir kemik atan olur
Serkan Yalçin
Serkan Yalçin - 3 aylar önce
Talat Bulut un ben kesinlikle boyle bir sey yapacagina inanmiyorum.Adam yasina ragmen karizma bin tane kadin pesinde kosar su an.Neden buna gerek duysun ki ailesini meslegini rezil etsin.IFTIRAAAA
Zehra Öztürk
Zehra Öztürk - 3 aylar önce
Tacizden emin olanlar sizi de mi etti taciz 👍dipte köşede kalanlar üne mi ihtiyacınız var :))ezikler hadi adınız bi süre konuşulur sevininnn boş beleşlere malzeme çıktı prim yapıp dururlar hadi sevinin birileri daha çıksın Benide etti diye bekliyoruz ün manyakları hadi açıklama yapın kendi resminizi adınızı görün duyun bi süre daha mutlu olun👏
H İÇER
H İÇER - 3 aylar önce
BUNU YAPAN KIZ REKLAM AMACIYLADA YAPMIŞTIR O YÜZDEN SUSMUŞTUR TALAT BEY
H İÇER
H İÇER - 3 aylar önce
BAKIN ERKEKLER HEPSİ YAPAR BELKİ %5 YAPMAZ ERKEKLERLE KADINLARIN DÜŞÜNCELERİ FARKLIDIR VEDE HEP ÖYLE OLUCAK
Ada Su
Ada Su - 3 aylar önce
19 yasinda 62 yasindaki bir adamin onunden arkasindan cok tatlisin cook tatli adamsin niye der!?
Niye kravatini düzultir...?
Resmen adami taciz eden o aslinda.
Bir insani karalamak ne kadar kolay.
Allah islah etsin.
Fatma girik negüzel demiş
SongüL
SongüL - 3 aylar önce
Talat bulut un sucu yok ...bence ..yazik adama ..iftira kötü bisey ..insallah dogru degildir ..Ben inanmiyorum. .sana abone oldum cünkü gerceksin. .tskler
aynur güneş
aynur güneş - 4 gün önce
+zamur 7181 👍👍👍👍
SongüL
SongüL - 3 aylar önce
damla su ins damlacim .. bu zamanda kimseye güvenmeyeceksin. .hem öyle bisey olsaydi ..bu zamana kadar ortaya cikardi. .iftira bence ...yakinda cikar ortaya ..Ben sahsen inanmiyorum ..cnm
zamur 7181
zamur 7181 - 3 aylar önce
SongüL aynı şeyi bende düşünyorum belkide gerçekden de suçsuzdur dogru olmak gerekirse genç kızlardan da kıvılcım atanda olyor valla kim suçluysada tez zamanda çıkar
dilo dilan
dilo dilan - 3 aylar önce
Adam nahapsin katil mi olsun
Konul Mirzeyeva
Konul Mirzeyeva - 3 aylar önce
Benimde basima geldi hemde akrabam tarafindan kucucuk cocukdum o da teyzemin damatiydi.teyzemin kizi doguma gitmisdi kocasi benden cay istedi mutfaka giderken aniden dodagimdan opub ve gitdi sok gecirdim o kadar agladim dovdum kendimi amma kimseye soylemedim diksindim cok buyuk bir travma.
Zühal Öztürk
Zühal Öztürk - 3 aylar önce
EVET TRAVMA BU! KIZ ŞOK YAŞAMIŞTIR
Zeynep Karadurak
Zeynep Karadurak - 3 aylar önce
12 yaşında çocuk aile dağılmasını mi düşünür? hakikaten sallamış gibisin ..
Konul Mirzeyeva
Konul Mirzeyeva - 3 aylar önce
12 yasim vardi korkdum.Ya inanmazlarsa kotu duruma duserdim hemde o alcagin 4 cocugu vardi ailesi dagilir diye vazgecdim.Anneme soylemek istedim amma korkdum ki abime soyler oda oldurur onu.Cok buyuk vebal travmasida cabasi
prenses uykusu
prenses uykusu - 3 aylar önce
Konul Mirzeyeva Keske anlatsaydin o alcagi ailene. Kac yasindaydin?
Allahım adildir
Allahım adildir - 3 aylar önce
Amaaaaan fatma girikte ne kadar boş bir insan kimse kimseye bu kadar kefil olamaz cahil benim en yakınım bile olsa kafamda soru işareti oluşur bu konuda fatma girik ne alaka gerizekalı
seher ak
seher ak - 3 aylar önce
Iş buldu kudurd
YABAN GÜLÜ
YABAN GÜLÜ - 3 aylar önce
hande atazi ozamanda susacak biri deyil, yalan ve iftira atiyorlar ...
hoylecasino
hoylecasino - 3 aylar önce
Talat Bulut lehine yorum yapanlar genelde onunla ayni ideolojik çizgiyi paylaşanlar. Erkek çocukları Konya da cinsel istismara uğrarken pedofili sapıklarını da aynı ideolojik çizgide olanlar savunmuştu ya da bu çok çirkin olayın örtbas edilmesine çalışmışlardı. Hâlbuki evrensel ahlaki değerler hiçbir ideolojinin tekelinde değildir. Benim görüşümde olan namusludur karşı görüşte olan namussuzdur gibi saçma ve mesnetsiz nitelemeler benim hırsızım iyidir noktasına yurdum insanını taşımış. Neticede yolsuzluklar usulsüzlükler cenneti haline gelmişizdir. Şayet Talat Bulut bu ahlaksızca davranışı yapmışsa lütfen hangi görüşten olursak olalım bunu lanetleyelim.
Hermione Granger
Hermione Granger - 3 aylar önce
milletin isi gücü yok dertleri bu adam mi oldu simdi ? sanki david bekckham. Adam bildigin tacizci cikti. Hiç bir kadin tacizle ünlü olmak istemez bu en igrenç seylerden biridir, susanlarda korkularindan susmuslar. Tacizcileri korumayi birakin artik!
Menzilli Yâr
Menzilli Yâr - 3 aylar önce
Sapik heriff serefsiz talat bulut
Menzilli Yâr
Menzilli Yâr - 3 aylar önce
Bu talat yapmistir.!!! Ben kiza inaniyorum
KIRMIZI RUJ
KIRMIZI RUJ - 3 aylar önce
Belliki Talat Bulut kisiye gore davraniyor hanimefendi.19 Yasinda bir genc kiz neyapsin Talat Bulutu gibi birini.
Hacer Gucum
Hacer Gucum - 3 aylar önce
Fatma girik cok dogru soyluyor kislar kadinlar banada banada diyorlar adama iftira atiyorlar cok ayim
Hacer Gucum
Hacer Gucum - 3 aylar önce
Herkezle opusuyorlar yatiyorlar ne tacizi nekadar sacma sapan birsey sonusda dizi sonusda filim belkide kiz taciz etdi gozumle gormedigim seye inanmam
Narin Dk
Narin Dk - 3 aylar önce
Hakan Vural resmen masal anlatıyor Haha uykum geldi sen Saadete gel Hakannn beyy 😄😄😄
aylin ismayilova
aylin ismayilova - 3 aylar önce
Günah almak istemiyorum ama bu genc kizlar ünlülərə hayatlarina özeniyorlar bi şekildə ünlü olmaq peşindeler zaten bunun için setlerdə çalışoyorlar kimse bulari fark etsin erkek kravati düzeltmek ne ya o kadar yakin yaklaşirsan adam erkek nefsli hiçmi düşünmedin böyle şeyler ola bilir nedən odasina yalniz gidiyosun hayirdir.
aylin ismayilova
aylin ismayilova - 3 aylar önce
Ozlem Cetin hangi çağda yaşasaqda erkəklər ayni quran 7 ci əsirdə enmiş erkeklerin böyle olduğu söylüyor və kadinlara diqqatli olmasi için tavsiyeler veriyor esgi videolarda adamla niye şakalaşıyor şimdi adam bunu taciz ediyormuş boş işler bular yakinda kokusu çikar.şimdi bana batiyi örnek vereceksinizde onlarda böyle şeyler normal insanlar sevgili olmasalarda bir birini dodağından öpüyor hele ayni yerdə çalışıyorlarsa motivasyon olsun diye samimi şakalar filan olara göre normal
Ozlem Cetin
Ozlem Cetin - 3 aylar önce
aylin ismayilova Ya bu nasil bi düsünce kizin görevi o. Erkek nefsi neymis ya bu kadar bagnaz dusunmeyin hangi cagda yasiyoruz. Pesss!
Dennis Patty
Dennis Patty - 3 aylar önce
aylin ismayilova ya ne alakasi var, kostum asistaninin isi ust bas duzeltmek zaten. Erkegi hakli cikartmaya calismayin, riza olmadiktan sonra ciplak gorse bile hicbir sey yapmaya hakki yok. Ne munesabet! Mantiginiz cok yanlis.
aylin ismayilova
aylin ismayilova - 3 aylar önce
Bi şeyi anlamiyorum zaten kendisi söylemiş benim kravatimi ellemə kendində söyledin beni öpdü sonrada söyledi umarim bir daha ellemezsin kos koca güzel oyuncular olduğu halda senimi öpdü kizsin senin neyine lazim erkeklerin kastumu düzeltiyorsun başqa işmi bulamadın zaten Allah söylüyor yabancı erkeklerlə şekil davranişina fikir verin konuşmuyun seni çağıriyor niye gidiyosun otağına gitme kizda kapahat gitdin niye yaklaşıyorsun adama yaklaşma
Yozgat Yozgat
Yozgat Yozgat - 3 aylar önce
aylin ismayilova oooo onda ne var kosarak gelip boynuna sariliyorlar simdi cogu kizlar nerde duracagini bilmiyor
aylin ismayilova
aylin ismayilova - 3 aylar önce
Dennis Patty kiz kendi aziyla söylediki beni öpdü ve söylediki umarim bir daha ellemezsin kiz bu konuşmayi yapmadan öncesində talat bey söylediki kiza defalarca söylüyordum beni elleme sen esgi videolara bakdinmi? kiz çok samimi talat beylə bu samimiyetin sonu böyle olur işdə ben suçlamiyorumki dinimiz böylə halller olmasin diye asrlar öncesi uyarmiş yabanci erkeklerlə şakalaşmiyin yalniz odada oturmuyun çünki asrlar keçse bile erkek nefsi deyişmiyor ben olsaydim odaya gitmezdim söylerdim abicim benim işim kastum düzeltmek birakda hər kesin içinde düzeltiyim tavrimi koyardim adama sen ne tatlisin filan söylersen adam azar tamamen kizin suçu bunun savunacaq tarafi yok erkek kravati düzeltmek işmi ya kendi kravatini düzeltemiyormu bu adam.talat bey amerikan havasi bir adam sapiq deyil sapiq adam bu kadar yil kendini saklayamazdi ele verirdi
Dennis Patty
Dennis Patty - 3 aylar önce
aylin ismayilova yahu kiz orda calisiyor, isi o, isi oyuncularin kiyafetlerini duzeltmek, nie adam niye cagiriyo da öpüyor kizi rizasi olmadan demiyorsun da gencecik bir kizi sucluyorsun? Ayip.
indi mənim sıram
indi mənim sıram - 3 aylar önce
Talat bey bey efenfidi
Sibel Can Delisi
Sibel Can Delisi - 3 aylar önce
Hakan Ural bana baksana sen zamanında SİBEL CAN''a kök söktürdün oda yetmedi kadını aldattın şimdide oraya çıkmış ahlaktan bahsediyorsun kapat lan çeneni aşağılık sürtük
Gizem Kural
Gizem Kural - 3 aylar önce
eski haberlere göz atarsanız eğer birşeylerin farkına varırsınız ;)
Derya Efe
Derya Efe - 3 aylar önce
Fatma girik sen niye söylemedin sanki taciz edilmedinmi
Derya Efe
Derya Efe - 3 aylar önce
Ya olmasa hangi kadin kendine böyle bir seyi kondurur kimse yapmaz durup dururken niye yapsin bide tacizin ispati olmaz hep kapali kapilar ardinda olur ama yinede Allah bilir günahini aliyorlarsa kötü yanarlar
Maşide Çekik
Maşide Çekik - 3 aylar önce
Bence adam doğru söylüyor
Azerbaycan Türkiye
Azerbaycan Türkiye - 3 aylar önce
Hakan bey Rebbim seni ve sevdiklerini korusun
S. B.
S. B. - 3 aylar önce
Hakan Urali anlamiyorum, verdigi örnekler, yürüttügü mantik sacma geldi bana, kendisini severim ve iyi niyetli yaklastigina da inanirim ve fakat taciz ithamina ugrayan birinin veya tacize ugrayan birinin hemen aninda ortaya cikip ortaligi velveleye vermesi gerekmez, anlamiyor ki kadinlar taciz edildiginde önce bir soka ugrarlar, bunun taciz oldugunu bile gec kavrarlar...off yaaa....
Dennis Patty
Dennis Patty - 3 aylar önce
Haklisin. Anlamiyor.
S. B.
S. B. - 3 aylar önce
Anlamadim?
H İÇER
H İÇER - 3 aylar önce
NASILDA BİLİYORSUNUZ SİZ ERKEKLER TACİZ YAPIP BAYANLAR ANLAMIYOR DE Mİ İŞTE SİZ ERKEKLER
Filiz Ocak
Filiz Ocak - 3 aylar önce
Herkes neden talat buluta karşı duruyor anlamadım. Adam senelerdir gayet mütevazi yaşayan magazinden uzak duran bir insan hemen nasılda adamı karşınıza aldınız inanılmaz.
Nur Öncü
Nur Öncü - 3 aylar önce
Filiz Ocak ben de sizi anlamıyorum isminizden anlaşılcağı üzere kadınsınız da hemcinsinizi anlamanız gerekirdi her bu tür iddiaya inanın demiyorum ama taciz gayet açık adamın verdiği röportajda bile dediği şey" şimdi kim evlenir bu kızla"bu nasıl bir savunma? Ki adamın daha önce ismi taciz iddialarında bulunuyor ! normalde sadece taciz değil birçok suçlamada oyuncu arkadaşları işte bu bir karalamadır odur budur diye açıklama yaparken yasak elma kadın oyuncularının açıklamasına bir bak istersen
Neseli1923 TÜRK
Neseli1923 TÜRK - 3 aylar önce
Hakan Uralın yerine başkası yorumcu olarak olsa daha iyi olurdu program için gibi geldi bana. Hakan beyin bir mesleği yokmu?
Feride Sayar
Feride Sayar - 3 aylar önce
Kıvanç Tatlıtuğ da kostümcüsü ile evlendi.
Kedi Velisi
Kedi Velisi - 3 aylar önce
Ali Xxx stil danismani tasarimci degil canim onun adi bildigin kostumcu. Ne bu isim degistirme hevesleri 100 yilin tezgahtari olmus satis danismani falan filan
Feride Sayar
Feride Sayar - 3 aylar önce
Ali Xxx Ben taciz etti demedim. Siz söyluyorsunuz . Önceleri dizi kostümcüsüydü .Bu da kötü birşey değil . Sizde sorun ne.
Necdet Ferit ARIKAN
Necdet Ferit ARIKAN - 3 aylar önce
Yapmıştır . Durup dururken kimse bu şekilde bir suçlama yapmaz..Kendini bir bok zannedip kimsenin tepki vermeyeceğini zannetme sendromu 😃
Bu defa baltayı taşa vurdu.
jsjd jsjd
jsjd jsjd - 3 aylar önce
Aysegul herkesin o anda vereceği tepkiyi bilemezsiniz sonuçta her insan bir değil.O travma sonrasında bir tepki verememesi gayet normal.Türkiyedeki kanunlarda zaten bu taciz şikayetleri için kişilere altı ay süre verilmiştir.
Aysegul
Aysegul - 3 aylar önce
Necdet Ferit ARIKAN haaa Kardesim kacinci yuzyilda yasiyoruz. Kiz yalan soyluyor bence.
Aysegul
Aysegul - 3 aylar önce
Necdet Ferit ARIKAN o Zaman Geri zekali kiz neden 5 gun belledi!!!!! Yapmis olsa bir kisi beklemez odadan cikar cikmaz soyler birine
SeLin Esen
SeLin Esen - 3 aylar önce
Hakan adam gibi adamsin cok dogru konustu
fatma khawam
fatma khawam - 3 aylar önce
Talat bulutun yaptigi cok acik cunki savunmasinda bile taciz ettigi belliydi
Rıdvan ridvan
Rıdvan ridvan - 3 aylar önce
Tugba özcan salak iste artik hic bir filmde yer alamicak :))))
Tugba özcan
Tugba özcan - 3 aylar önce
Evet ordaki konuşması ile kendi mezarını kazdı adam herkes ondan sonra değişti zaten fatma
Rıdvan ridvan
Rıdvan ridvan - 3 aylar önce
fatma khawam ben sana diger yorumda da yazdim serefsiz diye
MM NN
MM NN - 3 aylar önce
ADAMSIN. HAKAN. TAM ICIMNEN KECENLERI DEDIN.
Sonraki