Yemekteyiz 176. bölüm ( 07.05.2018 ) ( Part 1 )

2 220
463
 
YORUMLAR
sirma kaya
sirma kaya - 5 gün önce
Oha Adam on numara ŞEF 👨‍🍳 Yaa
Bence bu adam ı çıldırtmışlar
Solo Player
Solo Player - 7 gün önce
ahlaksiz herif
Serhat Demir
Serhat Demir - 8 gün önce
1:46
içyüz fanpage
içyüz fanpage - 9 gün önce
Kızı da mala benziyo babasına çekti bir de karısını görseydik
Ömer Gezer
Ömer Gezer - 9 gün önce
la bu yarışmada aşçı yemek yapıyo onu bile beğenmiyor aq
abdullanhamit
abdullanhamit - 11 gün önce
Amma bok attilar amk, hepsi silindi gitti bir murat kaldı.
Hülya Bayram
Hülya Bayram - 13 gün önce
Kızı özürlü gibi duruyor 😂 ay baba kız özürlü çıktı bunlar
Can Husnu
Can Husnu - 14 gün önce
14:35 size haram olan bir kadinin elini sıkmak günahtir
Bodensee/Germany Samsun/Turkey
Murat
Uzzy Erd
Uzzy Erd - 15 gün önce
Senin birinci olmanı istiyoruz
btsin cupcakesi
btsin cupcakesi - 15 gün önce
Masterchef deki Murat değil mi?
Alperen koray Keleş
Alperen koray Keleş - 15 gün önce
2 senelik evliyim 16 yaşında kızım var asdaafaass
VİP KAFA
VİP KAFA - 15 gün önce
oha adam nasıl çıkmış buraya vay amq
Yemek Döner
Yemek Döner - 15 gün önce
Evi guzelmiş piçin iki senelik evli 16 yaşinda kizi var kaçinci evlilik acaba
😂
hersey
hersey - 16 gün önce
murat şef için
ÕÝĶÛ ŠÃHĮŇĔŘ
ÕÝĶÛ ŠÃHĮŇĔŘ - 16 gün önce
Mal yyaa her matruşkadan çıkmak zorundamısın master chefin bi bölüm7nde muzlu pastaya isot atıyodun
OKT Prosu
OKT Prosu - 17 gün önce
LAN KOLAYSA SIZ YAPIN JURILER KONUSMAYIN MURAT CHEF NE YAPACAGINI BILIR
ESMER KAFA
ESMER KAFA - 18 gün önce
murat abiyi gördüm direk aötım dsffdssdsfdaadfs
s t
s t - 18 gün önce
Huöiioyg4urph p. Iü
Tugay Çekin
Tugay Çekin - 19 gün önce
Murat keşke hep bu çizgide bu efendilikte devam etseydin
Zeynep Seven
Zeynep Seven - 19 gün önce
Birazdanlar falan 7:38'de bitiyor
enes dede
enes dede - 20 gün önce
seda demirtaş daha yemeği yemeden umudum yok dedi yeminle hepsi ruh hastası bunların :)
Snafou -TR
Snafou -TR - 21 gün önce
İlk başta ne kadar efendiymiş sonradan bozulmuş bu adam (bu arada bu adam en kral yemeği yapıyor )
Levent Game House
Levent Game House - 21 gün önce
kızı olsam utanırım amk
SZ GÜCÜ
SZ GÜCÜ - 21 gün önce
Adam burda nekadar uslu duruyo vay aq ya
baron corbin
baron corbin - 21 gün önce
Burda nasıl sakin durmuş şaşırdım
Zeynep Koç
Zeynep Koç - 21 gün önce
Tam olarak 7:45 de başlıyor video aq ya
UğurCan Paşaoğlu
UğurCan Paşaoğlu - 21 gün önce
Ozamanlar daha iyiymiş lan burda baya mülayim
Canlı Yayın Tv
Canlı Yayın Tv - 21 gün önce
Şurda efendi olduğun kadar masterchef te de efendi olsaydin ya götveren
Kabul Production
Kabul Production - 22 gün önce
2 senelık evliyim 16 yasımda bı kızım var ???????
Yakup Seyda
Yakup Seyda - 22 gün önce
Şu ressamda narkotik köpeği gibi herşeyi koklayarak yiyor mk
rüvey rüvey
rüvey rüvey - 16 gün önce
O nasıl bir benzetme 😂😂
Ölümüne GALATASARAY
Ölümüne GALATASARAY - 19 gün önce
qwqqeqeqw ya ne adamsın
Enes Öztürk
Enes Öztürk - 20 gün önce
Hiç sevmediğim yarışmacı tipi
Enes Öztürk
Enes Öztürk - 20 gün önce
Bzjdjjxjfjkdd
Nur Çiçek
Nur Çiçek - 22 gün önce
Bu adam gayet normal burda
Özgür ?
Özgür ? - 22 gün önce
Evet bence değişimin sebebi programın yüksek strese ve saatlere dayanmasıydı üstüne popülerlikte eklenince biraz şımardı ya da rol yapıyor ben çözemedim galiba 😂
Galatasaray Gelişmeleri
Galatasaray Gelişmeleri - 22 gün önce
Ulan adamada yazik beee biri tatli olmamis biri cok yagli biri kuru olmuş diyo
Ela Tatlı
Ela Tatlı - 22 gün önce
Murat masterchef e gidiyor ondan sonra diskalife oluyor
Selcuk Gargi
Selcuk Gargi - 23 gün önce
Murat i Chef ler hep begeniyordu amk ev hanimlari boktan adamlar beğenmiyor arkandayiz Murattttt
Afiq Mustafazade
Afiq Mustafazade - 23 gün önce
Murat chef
MASAL MASAL
MASAL MASAL - 24 gün önce
masterchefte murat giderse kesin dizi biter net
ECEM ŞENTÜRK
ECEM ŞENTÜRK - 24 gün önce
2 senelik evli ve NASIL 16 yaşında kızı var 07:59
Lale Gülmez
Lale Gülmez - 24 gün önce
2. Evliliği olabilir
yeliz cemo
yeliz cemo - 24 gün önce
utanmaz buraya gelmiş
Güven Yorulmaz
Güven Yorulmaz - 25 gün önce
3.sınıf restoran, yurt,3 yıldızlı otellerin baş şefi olabilir ama grand ya da 5 yıldızlı otellerin çırağı dahi olamaz! Nerelerde ne yemekler yedik nerelerde ne sunumlar ne soslar ne ocaklar gördük ne münasebet ne şefi ?!
Fight Clup
Fight Clup - 4 gün önce
+Güven Yorulmaz bilmiyorum onu kendisine sormak lazım
Güven Yorulmaz
Güven Yorulmaz - 6 gün önce
Fight Clup e e? Niye vasat programlarda rezil rezil dolanıyor?
Fight Clup
Fight Clup - 6 gün önce
Konsolosluk sefi adam
Berkay tenetok
Berkay tenetok - 25 gün önce
adamın yemekteyiz de hakkını yemişler onun için kafayı yemiş
Furkan EKİCİ_55
Furkan EKİCİ_55 - 25 gün önce
Efsane adam ya :D
Furkan EKİCİ_55
Furkan EKİCİ_55 - 12 gün önce
11:00
Hüseyin Gazi
Hüseyin Gazi - 26 gün önce
16.20 paraları şehit ailelerine bağışlayacak olan Murat, şimdi paragözün teki
İrem Altun
İrem Altun - 26 gün önce
Hey maşallah koltuk altına bak göl oluştu
Juuzou Suzuya
Juuzou Suzuya - 26 gün önce
Ya olum asci olanlari neden kiskaniyolar ki
Juuzou Suzuya
Juuzou Suzuya - 26 gün önce
Masterchef de hep 1. Bi kere o taam mi djdjjdjdjd
Juuzou Suzuya
Juuzou Suzuya - 26 gün önce
Oha murat usta katilmis helal
Mert Gök
Mert Gök - 26 gün önce
Murrat koyimde turrat
Velit Ökmen
Velit Ökmen - 26 gün önce
Adamın doğrama tekniği zaten nasıl bir usta olduğunu gösteriyor yarışmacılar resmen nasıl puan vermem yarışında oradakilerin hepsini topla Murat cheffin binde biri etmez siz bakmayın eleştirilerine
Huseyn Rehimli
Huseyn Rehimli - 26 gün önce
Murat abi taşşak kebabı istiyoruz
MARSHMELLO FAN
MARSHMELLO FAN - 26 gün önce
Muratın ilk hali daha güzelmiş .d
galaksi tv galaksi tv
galaksi tv galaksi tv - 27 gün önce
Kızı allahtan murata benzemi yoo .. 😆😉
İbrahim Eroğlu
İbrahim Eroğlu - 27 gün önce
Bir efsane'nin doğuşu
Yaşar Ünver
Yaşar Ünver - 27 gün önce
Bu murat piçini görünce sinirlerim bozuluyor.
Efe Yaylacı
Efe Yaylacı - 27 gün önce
şu programda beğenilen yemek varmı acaba -_-
DarkNemeSiS
DarkNemeSiS - 19 gün önce
Var kaçıncı bölüm olduğunu bilmiyorum ama işçi bi adamın sadece pilavına birazcık kötü eleştiri yapıldı o kadar
TROLL KANAL
TROLL KANAL - 27 gün önce
Amk adam aşçı diğerleri ne bok olduğu belli değil oynuyorlar o kötü bu kötü adam aşçı amk kötü yapması imkansız yemekten ne bok anlıyorsun da yorum yapıyon sıçık ressam
LOVE
LOVE - 27 gün önce
keske elenmesedi Murat Masterchef den simdi tadi tuzu yok izlenmez artik cok büyük haksizlik oldu
Berat Alp Soğukpınar
Berat Alp Soğukpınar - 27 gün önce
Muratın tv8 e ne inadı var ilk önce yemekteyiz sonra masterchef inatcı bu adam
Beratsalih Bal
Beratsalih Bal - 27 gün önce
Mal Murat amk amk amk pic anan avradın pic ya
fidelio
fidelio - 27 gün önce
Bu adam bipolar hastası mq bu kadar farklı karaktere bürünen bir insan görmedim
tataaa
tataaa - 27 gün önce
2senelik evliyim 16 yasinda kizim var ne ya
İddialı
İddialı - 21 gün önce
14 sene önce kaçamak yapmışlardır
arwen Carmen
arwen Carmen - 26 gün önce
H M B İki evlilik yapmış google T24 semt pazarında şef aşçı yaz anlarsın geçmişteki yaşamını
Ömer tab 4
Ömer tab 4 - 28 gün önce
Yazık kıza lan babasına baba degilmi qmk ben utanirim öyle birinin çocuğu olmasina
Mr arda'nın vlogları
Mr arda'nın vlogları - 28 gün önce
Adamın tipine kayayım
heavenlymilano
heavenlymilano - 28 gün önce
Ben Murat Ustayı dengesiz, serseri adamın biri sanıyordum. Masterchef'i ortadan seyretmeye başladım. Belki ilk bölümlerde öyle değildi? Diskalifiye olunca merak ettim Yemekteyiz'de nasıl davranmış diye. Öncelikle Murat Usta ordaki cahil köylü çocuklarından fersah fersah önde hem teori, hem pratikte. Yemek konusunda gerçekten adammış, ustaymış. Masterchef'de kimin nasıl çalıştığını pek göremiyoruz ben kendisinin bu kadar iyi aşçı olduğunun farkında değildim. Üç yarışmacı cahillik ve kötü niyetleriyle, Antony denen belki biraz biliyor ama o da yine kötü niyetiyle Murat Usta'yı çıldırtmışlar. Adam bu ilk bölüm de gayet beyefendi, yavaş yavaş çığırından çıkmış. Mastercheften diskalifiye edimesine gelince, Yemekteyizi seyredince anladım ki adamcağız Masterchef'e overqualify etmiş. Bu tip durumlarda ortama 5 numara büyük gelen kişi bir noktadan sonra zıvanadan çıkabiliyor. Bu yüzden pek çok büyük firma overqualify eden kişileri tercih etmez.
Murat Usta'ya meslek hayatında başarılar dilerim.
abdullanhamit
abdullanhamit - 11 gün önce
Adamin yemeklerine tek kelime edebildilermi gotunuzle izlemeyin.murati elestiren orospu çocukları murat kendini programdan attirdi, yoksa oradakilerin alayini sefler dahil sikip atabilecek kalitede yemekler yapiyor. Sik sik bi bok bilmeden konusmayin.
heavenlymilano
heavenlymilano - 13 gün önce
+Mehmed Kaya Cok vermıs, sıfır vermellıydı o haınlere! Onlar adam olsa Murat'a 9-10'dan asagı puan vermezlerdı. Emın ol Murat hak yedıyse, onlar Murat'ın hakkını beş kat fazla yedi. Bi b**tan anlamayan koylu cocukları! Onlar hayatlarında acaba Murat'ın kurdugu softa gıbı bır sofrada yemek yemısler mıdır...
Mehmed Kaya
Mehmed Kaya - 13 gün önce
Mal herkese 1 vererek iyi bir insanmı bu 1 hafta boyunca 5 puan vermiş millete
heavenlymilano
heavenlymilano - 14 gün önce
+moses81la dur orada. trolledı mı? olabılır. yemek yapmayı bılıyor mu? kesınılkle! ha ıste benım ılgılendıgım kısım yemek yapıyor oluşu. troll benı alakadar etmıyor. trolledıyse helal olsun.
moses81la
moses81la - 19 gün önce
Aferin boyle cahilliği, ekran maymunlugunu yüceltin. sonra da ekranlarda neden kalite yok? butun trollerin boyle fanları türediği icin.
Sude Kubat
Sude Kubat - 28 gün önce
Mastır şef dnndkdndkd
IF İnceleme
IF İnceleme - 28 gün önce
içli kofyeyı yapamamııs
NE ARARSAN
NE ARARSAN - 28 gün önce
Yalnız adam git gide mallaşıyo
Elif yıldız
Elif yıldız - 28 gün önce
Finaldede gördük seni 😂
Elif yıldız
Elif yıldız - 28 gün önce
adam paracı resmen ya 🤬tam sinir iki yüzlü
Tuğrul Akcaköse
Tuğrul Akcaköse - 29 gün önce
Murat Şef kesin Acun’la akrabalığı var adam Yemekteyiz ve MasterChef programına girmesi yakında Survivor’da olur
ahmet ahmet
ahmet ahmet - 29 gün önce
Klasik bolulu amk
Beyza BAŞTÜRK
Beyza BAŞTÜRK - 29 gün önce
Ayyyyy bi türlü şu adam inmeyecek yarışmadan şimdi buraya dadanmıştı Allah yardım etsin.....
Mr. Bass
Mr. Bass - Aylar önce
ŞEREFSİZ MURAT! Siktir attılar seni master cheften Allah'a şükür! Survivora gelse bakmam zaten ibneye
IYI
IYI - Aylar önce
peseveng murata bak nereye gelmis ya.
Burda Murat ama en iyi olandir cünkü hem kendisi yilardan beri büyük Restaurantlarda Ahcilik yapmis ayni zamanda Masterchef Türkiyede Finale girmis birisidir. Bu onun mükemel bir Yemek uzmani oldugunu gösterir. Öbürler kiskanc ayak takimi baska birsey degil.
Kendisi hepsinden daha iyi yemek yapar bu kesindir.
Kudret Sönmez
Kudret Sönmez - Aylar önce
Bir efsanenin doguşu
mutombo1905
mutombo1905 - Aylar önce
ya 13:14 de manavı niye buzlu gösteriyosunuz.patlıcan,soğanlar arasında sigara içenmi var yoksa pırasada alkol mü var:))
Yorumcu
Yorumcu - Aylar önce
Murat masterchef adamın işi aşçılık siz diğerleri ne haltsınız?
sizler hobicisiniz aradaki fark bu
Betul Karakaya
Betul Karakaya - Aylar önce
Cin murat😂😂😂😂😂😂😂
Sıradan Filozof
Sıradan Filozof - Aylar önce
murat abi
player ekin
player ekin - Aylar önce
MURAT ABİ
ALİ ÖZTÜRK
ALİ ÖZTÜRK - Aylar önce
murat beş para etmez bir cin şeytan hainin önde gideni
egem kurum
egem kurum - Aylar önce
Ulan iyi ne güzel Murat şef kızın örtünmüş peki sen niye böyle değişik bi adamsın masterchef de çok labalisin falan elleşiyosun herkesle ailecek mi kurgusunuz
saç ma
saç ma - Aylar önce
Adam 2 yıl evliyim diyo 16 yaşında kızım var fiyo aq jddkdmmddk
Bonusum. Com
Bonusum. Com - Aylar önce
kral adamsın murat abi
Barkın 06
Barkın 06 - Aylar önce
2 senelik evliyim 16 yaşında çocuğum var😂
Milyoner Fakir
Milyoner Fakir - 28 gün önce
Önceki Evliliğindendir?
Mert Gezer
Mert Gezer - Aylar önce
Murat reizin evindeki papağnı hatırlayan 😂😂😂👑
Mert Eren
Mert Eren - Aylar önce
adamsınnnnnnnnnnnn murat abiiii
Umut Coşkun
Umut Coşkun - Aylar önce
Murat şefim
Ali yaprak Küçük titan gamzeli kahraman
2 senelik evli 16 yaşında kızı var Murat chefin harika👏👏👌👌👌
Nisa Özkan
Nisa Özkan - Aylar önce
Ya lutfen bilip bilmeden yorum yapmayin muratin gecmisini bilmiyosunuz o ne zorluklarla aşçı oldu anlatiyim ben size mezun olduğu akil hastanesinde hep patates soydugu icin yilin deli ascisi secildi aslinda hersey patatesle basladi 😂
mina
mina - Aylar önce
Murati grunce geldim
Furkan Sarı
Furkan Sarı - Aylar önce
Master chaf de kazanan a ne oluyo ne verıyolar
Hilal Tataroglu
Hilal Tataroglu - Aylar önce
Aynen ya
babyboi ggui
babyboi ggui - Aylar önce
demek burdan geldin
Asli Mencutekin
Asli Mencutekin - Aylar önce
MasterCheften gelenler +1
aslı sergin
aslı sergin - Aylar önce
jako papağanını küçücük kafese koyarak resmen işkence ediyorsun kuşlar ne kadar dar kafeslerde dururlarsa o kadar stres yaparlar benim sultan papağanım var rahat etsin diye 2 katı büyük kafesi var yani sırf hayvan alacağım diye almayın kardeşim
İddialı
İddialı - 21 gün önce
+VZ- ZeUs *hayvanlar canlı mal değil sana sorucak değil falan diyemezsin onun da canı var onunda duyguları , piskolojisi var. Kendinizi yüksekte görmeyin. Onlardan tek farkımız aklımızı kullanabilmek ve yanında gelen birçok çirkin özellik yalan kibir ve benzeri özellikler bizler dünyanın amına koyduk bari şu hayvanlara karışmayın eziyet etmeyin akşam akşam sinirlendirdiniz*
İddialı
İddialı - 21 gün önce
*Aynen ya bende kanser oldum one öyle*
bahar yildirim
bahar yildirim - 25 gün önce
+VZ- ZeUs ama dogru soyluyor papagana eziyettir bu
VZ- ZeUs
VZ- ZeUs - Aylar önce
Sana soracak değil AMK
Orçun şimşek
Orçun şimşek - Aylar önce
Türkiyenin en iyi şefleri tarafından tebrik edilen murat bunlar tarafından beğenilmedimi qeqrqrrqrqrq
İddialı
İddialı - 21 gün önce
Harbi yav hshwhwh
Büşra Çiğdem
Büşra Çiğdem - 27 gün önce
Kesinlikle katılıyorum bencede 😊
Orçun şimşek
Orçun şimşek - 28 gün önce
+Büşra Çiğdem doğru değilmi orda yemek yapmayı bilen bir tek şu ressam biraz bilir başka:) düşünmüyorum
Büşra Çiğdem
Büşra Çiğdem - 28 gün önce
Bu yorumu ben yazicaktim😁
Fatime Xaspoladova
Fatime Xaspoladova - Aylar önce
Sizi robot diye evime alirdim😂😂😂😂
Ayşe Nur
Ayşe Nur - Aylar önce
*adaaammsın murro*
Unidreams
Unidreams - Aylar önce
*Lan masterchef murat değilmi bu*
Nejat Tüter
Nejat Tüter - Aylar önce
Ulan adam enerjik çevik fırlama seks makinası bir adam kızları öpüyor yerlere yatıyor kızı nasıl bu kadar durgun ruhsuz hiç benzemiyor babasına
Sonraki