Blueface Goes Sneaker Shopping With Complex

103 742
4 843
 
YORUMLAR
Complex
Complex - 3 gün önce
Thank you for watching weekly and for your continued support of the show. Sneaker Shopping has been nominated for a Webby! Click here to vote : https://vote.webbyawards.com/PublicVoting#/2019/video/general-video/fashion-beauty
Guapo Swish
Guapo Swish - 3 saatler önce
Check my freestyle shit lowkey fire
iNeverSell
iNeverSell - Gün önce
1:57 bih my momma was givin me 2 pairs a school year 😞
quran mcgee
quran mcgee - Gün önce
When is y’all getting juice wrld???
Omega Micah
Omega Micah - Gün önce
Next Snoop Dogg or ice cube
BallerBenny YT
BallerBenny YT - 3 dakika önce
I Like Rapping Becasue you do less


Makes sense looks like you like really like to actually do things
havanah
havanah - 11 dakika önce
Who the fuck is blue face
Roam Easy
Roam Easy - 13 dakika önce
Whyhetalklikethis
Ingrid Joseph
Ingrid Joseph - 14 dakika önce
cant understand a shit nigga sai
ClashWithCheddy
ClashWithCheddy - 21 dakika önce
Lil nas in this shit watch him buy boots head ass
Benjamin Burk
Benjamin Burk - 46 dakika önce
0:48 turn on subtitles, hoorah cheese, garage cheese then buzzer door accidents
Ramen Noddles
Ramen Noddles - 50 dakika önce
For 7 minutes straight I was like , ¿``what he said???’’
Jordan Graham
Jordan Graham - 51 dakika önce
s u
fwyg. Selena
fwyg. Selena - 52 dakika önce
ooo my baby blue fave❤❤❤😍😍
Amira Griffith
Amira Griffith - 58 dakika önce
0:53 shave den hairy ass legs
Shlattt Yt
Shlattt Yt - 58 dakika önce
yawl need playboi carti on this
Amina Yosef
Amina Yosef - Saatler önce
Omg blueface's English is better than the Theresa May's
Camryn Moore
Camryn Moore - Saatler önce
Is blueface a crip
GAMER 1000
GAMER 1000 - Saatler önce
Like Blueface comment 6ix9ine
Francheska C
Francheska C - Saatler önce
They be taking them celebrity’s to the most expensive shoe stores cause I know at my local shoe store huaraches don’t cost no $500 🤨🤨
Pinsqueezebic 1
Pinsqueezebic 1 - Saatler önce
Who told the people that work at the stores they can start talkin?possibly one of the worse choices of shoes too.
Nathan Rippy
Nathan Rippy - Saatler önce
Where is Connor
Fernando Diaz
Fernando Diaz - Saatler önce
He talks like if he has shit in his mouth,
YoungWater
YoungWater - Saatler önce
Respect his cripping
Mello Mel
Mello Mel - Saatler önce
Finally
Lucifer ψ
Lucifer ψ - Saatler önce
I put on subtitles and they ain’t had the language you speaking?
sOmE cHiLd
sOmE cHiLd - Saatler önce
goddamn. I just realized how small bluefaces ears were
Lol
Lol - Saatler önce
Complex: Ay Blue so what shoes do you want?


Blueface: Yes
Travis Film Productions
Travis Film Productions - 2 saatler önce
Thanos goes sneaker shopping 😂😂
princess Tylea
princess Tylea - 2 saatler önce
My man fine 😍😍😍😍😍😍😍😍😥😍😍😍😥 his chain do. 😍😍😘
BlaDe FiRE
BlaDe FiRE - 2 saatler önce
“Yo how many shoes you lookin to buy”

Blue face “Bop”
Ieuan Dymond
Ieuan Dymond - 2 saatler önce
Cortez🔵
Kolamoose Gamer
Kolamoose Gamer - 2 saatler önce
Puma
Rush Speeed
Rush Speeed - 2 saatler önce
Complex: how hard was it for you to get sneakers


Blueface: it was hard but not hard you kno


Viewers: uhh yeah aight makes sense blueface baby ahaha
Kreed Osborne
Kreed Osborne - 2 saatler önce
Do Clint Frazier
MissNyoka xo
MissNyoka xo - 2 saatler önce
Hes soo fine 😩... like dang i jus wanna... nvm 😶
Macmittens411
Macmittens411 - 2 saatler önce
He's got HORRIBLE Fashion sense.
Karina Montes
Karina Montes - 2 saatler önce
Nice shoes
it’s caitlyn
it’s caitlyn - 2 saatler önce
i can understand him more when he raps rather than talking
Street Paint
Street Paint - 2 saatler önce
How he a famous cryp if he just bought red shoes
Karina Montes
Karina Montes - 2 saatler önce
I didn't understand what he was saying Aight 🤣is he high or just woke up ???
Nancy Castro
Nancy Castro - 2 saatler önce
*Him talking sounds like he's mumble rapping*
XxTentacion CONTASEO
XxTentacion CONTASEO - 2 saatler önce
He sound like the Guy from THOTIANA 😂
XxTentacion CONTASEO
XxTentacion CONTASEO - 2 saatler önce
By the way it’s just a joke 😑.
Justin Newton
Justin Newton - 2 saatler önce
VERY poor episode. Literally still a kid mentality on this one.
Danko
Danko - 3 saatler önce
Quando Rondo next
Danko
Danko - 3 saatler önce
Quando Rondooo
Danko
Danko - 3 saatler önce
neeed Quando Rondo to do one maaaan
Deja'lena Milton
Deja'lena Milton - 3 saatler önce
So he went from yea "ight" to "BOP"
Edward Williams
Edward Williams - 3 saatler önce
I need a freak bitch th
Nur Shire
Nur Shire - 3 saatler önce
Okay YouTube I watched it. Damn.
Xiomara Ceja
Xiomara Ceja - 3 saatler önce
I love how he got some red shoes , I fucks with blueface so hard 💯. that’s my lul nigga right there with his fine ass 🥰🥵🤝.
Spooky
Spooky - 3 saatler önce
B
O
P
Alice Lee
Alice Lee - 3 saatler önce
Why is this old as man dressing like some kind of 17 year old
Virginia Vidales
Virginia Vidales - 3 saatler önce
I cant do it with the voice
Lilclout
Lilclout - 3 saatler önce
Ayeeee bellflower high
Oso 11
Oso 11 - 3 saatler önce
blue face baby
CADEN SPOTLIGHT
CADEN SPOTLIGHT - 3 saatler önce
mans didn't get nothing for his son
Arctic Bigfish
Arctic Bigfish - 3 saatler önce
Hmtjrh durhhdufujbf huff duh
-Blueface 2019
emily wilson
emily wilson - 3 saatler önce
Dang blueface like me started out on huaraches 🤙🤙aye
Messiah Moore
Messiah Moore - 3 saatler önce
bruh blueface got them shoes
Yes Its me
Yes Its me - 4 saatler önce
Motherfucker crip walking in his sleep
Łāurent
Łāurent - 4 saatler önce
Bop
Alex Lim
Alex Lim - 4 saatler önce
This interview was pretty bad on both sides. Lol
Krahnicc
Krahnicc - 4 saatler önce
Bap bap
TeeMula
TeeMula - 4 saatler önce
Jaydayoungan and yungeenace needs to be on the show
King Curryseni
King Curryseni - 4 saatler önce
Lmao he said I like blue lmao
you wyld, wyd tho
you wyld, wyd tho - 4 saatler önce
he spent $273 on sum normal cortezes lmao
Alpha
Alpha - 4 saatler önce
Does anyone perhaps know where
I could get Nike Air Force 1 Flyknit Mid ? I’ve literally looked everywhere and still can’t find them... I would do anything to get them... :/ all the help would be greatly appreciated.
GoatGawd SZN
GoatGawd SZN - 4 saatler önce
Now ik why I buy shoes off stock x🤦🏽‍♂️ them rape prices are ridiculous
Alicia Gustafsson
Alicia Gustafsson - 4 saatler önce
He really needs some subtitles
tanishq sehgal
tanishq sehgal - 4 saatler önce
Whyyyyy doess he mumble!!??
Geoffrey Call
Geoffrey Call - 4 saatler önce
ELON MUSK GOES SHOPPING WITH COMPLEX
Omar Bando
Omar Bando - 4 saatler önce
Blue face baby
sundance kidd
sundance kidd - 4 saatler önce
sneakershopping kristen bell
Carrieann Woghiren
Carrieann Woghiren - 5 saatler önce
𝘣𝘭𝘢𝘤𝘬𝘧𝘢𝘤𝘦 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘺𝘦𝘢𝘩 𝘢𝘪𝘨𝘩𝘵.
Carrieann Woghiren
Carrieann Woghiren - 5 saatler önce
𝘮𝘺 𝘥𝘶𝘥𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘶 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘮 𝘤𝘳𝘪𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘳𝘦𝘥 𝘴𝘩𝘰𝘦𝘴.
Jami Weileman
Jami Weileman - 5 saatler önce
Only one I've seen pay with cash
välvet ¿
välvet ¿ - 5 saatler önce
am i the only one who likes his voice ?
Flatz HD
Flatz HD - 5 saatler önce
RED
Flatz HD
Flatz HD - 5 saatler önce
RED
Flatz HD
Flatz HD - 5 saatler önce
RED
Backman beats
Backman beats - 5 saatler önce
who want some fire beats?
Daniel
Daniel - 5 saatler önce
5:55 BAP
Queen Victoria
Queen Victoria - 5 saatler önce
Blueface: "Anything L.A"
Me: Nah anything Blue
Tutu Loveee
Tutu Loveee - 5 saatler önce
Does anybody kno what he was saying 💯🤷🏽‍♀️
Bill the GOAT
Bill the GOAT - 5 saatler önce
BOP
Johnny Football
Johnny Football - 6 saatler önce
Who else skips through the whole video to the end, just to see how much they spend?
D H
D H - 6 saatler önce
Wonder if BLUEface a crip
Marcus Hicks
Marcus Hicks - 6 saatler önce
Imma be here one of these days 💪🏽💯
Trinity Renée Roberts
Trinity Renée Roberts - 6 saatler önce
Why are they all plastic wrapped
Darwin Gray
Darwin Gray - 6 saatler önce
FUCK BLUEFACE SOAL TRADING BIYCH https://youtu.be/95xXrjjxB2U ✔ MY FUCKING 🔥 SHIT IS INCREDIBLE IM HANDING OUT FREE GRAYGUCCIGANG ON MY 4K SUBSCRIBER
Ty Games!
Ty Games! - 6 saatler önce
Nobody:

Blue face: “oOou”
Ty Games!
Ty Games! - 6 saatler önce
“Ooh”
Famous D3x
Famous D3x - 6 saatler önce
Fakest crip Yoo🤣🤣
Jordanisalwayslit l
Jordanisalwayslit l - 6 saatler önce
Blueface looking like a trash bag😂
Said Baouch
Said Baouch - 6 saatler önce
A scale from 1-Unlimited how stoned is Blueface in this vid?
👇🏾
Don'tworryboutit Jennings
Don'tworryboutit Jennings - 7 saatler önce
https://youtu.be/wpxkxHlBQ4o
Extendo Gang
Extendo Gang - 7 saatler önce
bouta time i see a rapper with huaraches😂
Grimm reaper
Grimm reaper - 7 saatler önce
Talkin with rappers are just the same like talkin with autistic kids nowadays
Shorty jãs
Shorty jãs - 7 saatler önce
Ya ight 💜
Mazeedat Oke
Mazeedat Oke - 7 saatler önce
Anyone else not understand a word blueface said
Juniorz103
Juniorz103 - 7 saatler önce
Blueface chill af tho
Floodz
Floodz - 7 saatler önce
Bop
Lil jay Ay
Lil jay Ay - 7 saatler önce
Blue face go brownfield for your
Next show
pyn.r3ck
pyn.r3ck - 7 saatler önce
What is he saying 🤔
Sonraki