Bimin Gerçek Anlamı Neymiş ve Yeni Sahibi Bakın Kimmiş

4 061
1 793
 
YORUMLAR
Kaan Koksal
Kaan Koksal - 3 gün önce
Iktidar 'FİRSATCİLARA YER YOK' diyor kendi hissesi olan enucuz markette bile fiyatlari arttiriyor.Mantik yok aq:))
אร๏ภçคğяıא
אร๏ภçคğяıא - 5 gün önce
bimin acılımı boş işler müdürlügüdür.
ser can
ser can - 5 gün önce
Eski bim değil malesef çok pahalı
Sefa Yalçınkaya
Sefa Yalçınkaya - 5 gün önce
Birleşik İslami Marketler olmasın o
mehmet kemal
mehmet kemal - 5 gün önce
Gereksiz bilgi videolarında 1 numara
Swø.x
Swø.x - 6 gün önce
Kanalın sahibi bordo patates eğitim almıș laf etmeyin
Swø.x
Swø.x - 6 gün önce
Bu videoyu yaparak Türkiyeye katkı sağlamıș oldun mașallah nazar değmesin
bok gibi para var
bok gibi para var - 6 gün önce
Arkadaşlar yanlış bildiğiniz bişey var: bim, şok ve a101den devamlı alışveriş yapan biri olarak yazıyorum bunu bunların stratejisi şudur;ilk çıktıkları günden buyana hard discount yani yüksrk/sert indirim gibi indirimle piyasadan çok çok aşağı fiyata mal satarak başlarlar ama esas kuruluş amaçları farklıdır zaman içinde yerel ve küçük market ve bakkalları ekonomik olarak bitirerek kapanmalarına sebebiyet vererek piyasada tek bunların kalmasına ve tekelleşip kartel oluşturup piyasada ve fiyatlarda tek söz sahibi olmalarını istemesi yatmaktadır iyi takip edin mahallelerde son bakkal ve marketler kapanınca artık indirimlerin biteceği ve fiyatları bunların belirleyeceği kartel düzenin geldiğini göreceksiniz şuan bu iyiden iyiye hissediymeye başlandı bütün ürünlerin fiyatlarında söz sahibiler ama indirimler devam ediyor takii son bakkal ve market kapanıncaya kadar sonra bakın siz bu 3nün piyasanın mı na koyacakları günü iyi izleyin.
Ali Çil
Ali Çil - 7 gün önce
Ülkedeki özel firmaların özel hastanelerin sahipleri akpli zaten
Mehmet Dursun
Mehmet Dursun - 7 gün önce
Toptan fiyatı, market'in perakende fiyatından yüksek.
Eymen Atıcı
Eymen Atıcı - 7 gün önce
*Birleşik inek Malları :D*
*Birleşik ihtiyaç malları diye biliyordum ben*
Good of hells
Good of hells - 7 gün önce
Bim kendi ürettiği için ucuz amk ama nasıl üretiliyo o muamma
Edi Erten
Edi Erten - 7 gün önce
TAYYiPE YAKIN OLAN HERKES KÖSEYi DÖNMÜS DESENE ...
Ipek Gunay
Ipek Gunay - 7 gün önce
Lofça nerede
Ezelk.
Ezelk. - 7 gün önce
Bim 🤣🤣😂😂😀😆😆
Ömer Kaplan
Ömer Kaplan - 7 gün önce
İsrail’in diyenler genelde akpciler oluyor
İbrahim Murat
İbrahim Murat - 7 gün önce
Atam ülke elden gidiyeahhh (Sen yanmana bak onlar'da gelicek yanına)
Rüzgar Poyraz
Rüzgar Poyraz - 7 gün önce
A 101 TAYİP ERDOĞANIN A BLOK 101 NUMARALI KOĞUŞ UNUTMAYIN ÜLKEYİ HERYERDEN ELE GEÇİRDİLER HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ NEDEN HER YER METRO OLDU ACABA SENİN BENİM İÇİNMİ GARİBANLAR İÇİNMİ HAYIR ZENGİNLER BAŞIMIZDAKİLER İÇİN METRO ADI ÜSTÜNDE AMA KİM BİLİR HANGİ ÜLKERE Bİ UÇLARI GİDİYOR HİÇ DÜŞÜNDÜNÜZMÜ İSTANBULUN ALTI LABİRENT GİBİ RESMEN NEDEN ACABA Bİ DÜŞÜNÜN BUGÜN TÜRKİYEDE SURİYE GİBİ Bİ SAVAŞ ÇIKSIN KAÇACAK OLANLAR İŞTE O ÖRÜMCEK AĞLARINDAN KAÇACAKLAR OLAN SANA BANA EŞİMİZE ÇOCUĞUMUZA OLACAK AMA ONLARA HİÇ BİŞEY OLMAYACAK???
Sena Yılmaz
Sena Yılmaz - 7 gün önce
Valla en iyisi hakmar etlisime karışan yok sütlüsüne karışan yok
Ramazan Nalbant
Ramazan Nalbant - 7 gün önce
Birdaha bime gitmemmm
Uguris Öztürk
Uguris Öztürk - 7 gün önce
Bütün mallar zamlanmis bu yüzden mi yoksa
Ahmet Ç
Ahmet Ç - 7 gün önce
Bim A101 şok küçük esnafın işini bitirdi
Sinan balcı
Sinan balcı - 7 gün önce
tamm ozamn alışveriş yapmam bidaha ikdidara yakın olmayanı işe de almıyolar ne günlere kaldık yeşilayda akp li değilim diye beni işe almadı
Aydin Gunes
Aydin Gunes - 7 gün önce
Bereket holdingin içinde hiç bir oluşum hayrlı değildir. Bunlar Allaha tapariz deyip paraya tapan zihniyete sahiptirler. Ha yahudiden almişin ha bereket holdingten.
KAFADAR
KAFADAR - 7 gün önce
BİM.inde götü kalkti
BayDark TR
BayDark TR - 8 gün önce
Bim in açılımı
Büyük
İndirimli
Market
bu teoriye 5.sınıfta atılmıştır
Kahve Seven Kadın
Kahve Seven Kadın - 8 gün önce
Bim pahalı olmaya başladı herşeye çaktırmadan zam getirdiler
Neşeli Gün
Neşeli Gün - 8 gün önce
Hayaller Macrocenter gerçekler bim
محمد محمد
محمد محمد - 8 gün önce
ماعفتتومكةىب
Gold Güvenlik
Gold Güvenlik - 8 gün önce
Bilmeyen mi var!! Bim akp nin ama ondan ucuzu da yok sonuca bakalım.....
Mustafa Gdk
Mustafa Gdk - 8 gün önce
a101 sok bunlarıdaa yap
Yaşamdan Haberler
Yaşamdan Haberler - 7 gün önce
Şok yaptım yeni videoma bak a101 sırada kardeş
yunusemreUfuk
yunusemreUfuk - 8 gün önce
O değilde şu çiğköfteye zam yapmayın gelip bombalarım sizi
yunusemreUfuk
yunusemreUfuk - 6 gün önce
Bursa ama çiğköfteyi çok severim
Kadir Kılınç
Kadir Kılınç - 6 gün önce
+yunusemreUfuk nerelisin sen abi😂
yunusemreUfuk
yunusemreUfuk - 7 gün önce
Ayda 5 kere BİM den çiğköfte aldığımı farz edersek bu 1 haftada 2 veya 1 çiğköfte alıyorum demek. Çiğköfte yılda ayda 1 kere yapılan bir yemek olduğunu düşünürsek ben her hafta anneme çiğköfte yaptırıcam. Buda imkansız olduğu için bu yorumu atmadın bana bildirim gelmedi diye düşünüyorum.
Kadir Kılınç
Kadir Kılınç - 7 gün önce
Evde yap ondan iyi abi saglikli olur hemde
yunusemreUfuk
yunusemreUfuk - 7 gün önce
aynen
mehmet Yuce
mehmet Yuce - 8 gün önce
bime ise gircegiz bea
Can Suvarı
Can Suvarı - 8 gün önce
Boş işler müdürlüğü
Uğur Kezer Videoları
Uğur Kezer Videoları - 5 gün önce
DAHA AYRINTILI İSTEYENLER trvideos.net/RTHiafn4bRw-video.html
Münteha Köse
Münteha Köse - 8 gün önce
Şok u tavsiye ediyorum herkese...
gezegen66
gezegen66 - 8 gün önce
Bu topbaslar kimlerdi
Anıl Koray Özdemir
Anıl Koray Özdemir - 8 gün önce
A
tuncay ş.
tuncay ş. - 8 gün önce
Gıda dışı eşya türü şeyler iyi. Ancak et kıyma ithal. Bir kere kıyma aldım altı simsiyahtı. İade ettim. Bir daha bim ve a101den et ürünleri almadım. Bakliyata dikkat ithal ve muhtemelen GDO'lu
kaplan aga
kaplan aga - 8 gün önce
güzel olmuş benimde kanalım var kaplan aga video güzel
Berfin Sarı
Berfin Sarı - 8 gün önce
Annem=Bim'e gelsene birşeyler alcam
Ben= *RUN*
patates kizartmasi
patates kizartmasi - 8 gün önce
bende diyorum bim niye kazikci oldu
AnaKok
AnaKok - 8 gün önce
Bim Dünyanın en büyük marketidir
Coşkun Sabuncu
Coşkun Sabuncu - 8 gün önce
Babamın marketiymiş gibi, rahatça alışveriş yapabildiğim tek market.teşekkūrler BİM.
Mehmet ÇElik
Mehmet ÇElik - 8 gün önce
Dile bak dile
Tam bir kâfir dili
Başka ne beklenir ki
Akp li degilmi
Nevriye Yazıcı
Nevriye Yazıcı - 8 gün önce
BİMeymenet olmadığı ortada.. Teşekkürler güzel anlatmissin; nefretim bir kat daha arttı !!
Moonish Runs
Moonish Runs - 8 gün önce
"bir kat daha arttı" derken iki katına çıktığını mı kast ettiniz? Aksi halde ilk durumdan bir farkı olmuyor.
Creeper Baba
Creeper Baba - 8 gün önce
miğ migroğs köpeğmin mamaları ordağ maneycardsız aslağ olmağz ne ararsan var miğrostağ asasasasasasasasa 😂😂😂😂
instagram sihirbazpalyacokiralama
Bim: Birleşik İslam Marketleri
Aslı #MKA
Aslı #MKA - 8 gün önce
Boşuna toptan parekende demiyorlarmış.Topbaşlar toptan toptan götürüyor..
M Emre Çunkuş
M Emre Çunkuş - 8 gün önce
Vip kahve 3 ay önce 25 kuruştu, şuan ise 40 kuruş, Yavasssss gel bim
ChiKo -M-
ChiKo -M- - 8 gün önce
Ulan şurda boş yorum yapanların hepsi bim den köpek gibi alışveriş yapıyor YouTube klavye kaşarları sizi
Barış Terin
Barış Terin - 8 gün önce
azcık üzeinde çalışsaydın la bu ne anlamszı sadece iki resim koyup üzerine ses eklemişsin ressmen
 - 8 gün önce
𝐌𝐄𝐑𝐇𝐀𝐁𝐀 𝐀𝐑𝐊𝐀𝐃𝐀𝐒𝐋𝐀𝐑 𝐑𝐄𝐊𝐋𝐀𝐌 𝐘𝐀𝐏𝐀𝐁𝐈𝐋𝐄𝐂𝐄𝐊 𝐏𝐀𝐑𝐀𝐌 𝐘𝐎𝐊 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐈𝐓𝐄 𝐌𝐄𝐙𝐔𝐍𝐔𝐘𝐔𝐌 𝐕𝐄 𝐈𝐒𝐒𝐈𝐙𝐈𝐌 𝐘𝐎𝐔𝐓𝐔𝐁𝐄 𝐀 𝐈𝐋𝐆𝐈𝐌𝐈 𝐂𝐄𝐊𝐄𝐍 𝐈𝐂𝐄𝐑𝐈𝐊𝐋𝐄𝐑𝐈 𝐃𝐄𝐑𝐋𝐈𝐘𝐄𝐑𝐄𝐊 𝐘𝐔𝐊𝐋𝐔𝐘𝐎𝐑𝐔𝐌 𝐒𝐈𝐙𝐃𝐄𝐍 𝐑𝐈𝐂𝐀𝐌 𝐒𝐀𝐃𝐄𝐂𝐄 𝐁𝐈𝐑 𝐊𝐄𝐑𝐄 𝐊𝐀𝐍𝐀𝐋𝐈𝐌𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐈𝐏 𝐆𝐎𝐙 𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𝐈𝐙 𝐁𝐄𝐆𝐄𝐍𝐌𝐄𝐙𝐒𝐄𝐍𝐈𝐙 𝐂𝐈𝐊𝐀𝐁𝐈𝐋𝐈𝐑𝐒𝐈𝐍𝐈𝐙.*x
 - 8 gün önce
𝐌𝐄𝐑𝐇𝐀𝐁𝐀 𝐀𝐑𝐊𝐀𝐃𝐀𝐒𝐋𝐀𝐑 𝐑𝐄𝐊𝐋𝐀𝐌 𝐘𝐀𝐏𝐀𝐁𝐈𝐋𝐄𝐂𝐄𝐊 𝐏𝐀𝐑𝐀𝐌 𝐘𝐎𝐊 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐈𝐓𝐄 𝐌𝐄𝐙𝐔𝐍𝐔𝐘𝐔𝐌 𝐕𝐄 𝐈𝐒𝐒𝐈𝐙𝐈𝐌 𝐘𝐎𝐔𝐓𝐔𝐁𝐄 𝐀 𝐈𝐋𝐆𝐈𝐌𝐈 𝐂𝐄𝐊𝐄𝐍 𝐈𝐂𝐄𝐑𝐈𝐊𝐋𝐄𝐑𝐈 𝐃𝐄𝐑𝐋𝐈𝐘𝐄𝐑𝐄𝐊 𝐘𝐔𝐊𝐋𝐔𝐘𝐎𝐑𝐔𝐌 𝐒𝐈𝐙𝐃𝐄𝐍 𝐑𝐈𝐂𝐀𝐌 𝐒𝐀𝐃𝐄𝐂𝐄 𝐁𝐈𝐑 𝐊𝐄𝐑𝐄 𝐊𝐀𝐍𝐀𝐋𝐈𝐌𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐈𝐏 𝐆𝐎𝐙 𝐀𝐓𝐌𝐀𝐍𝐈𝐙 𝐁𝐄𝐆𝐄𝐍𝐌𝐄𝐙𝐒𝐄𝐍𝐈𝐙 𝐂𝐈𝐊𝐀𝐁𝐈𝐋𝐈𝐑𝐒𝐈𝐍𝐈𝐙..x
LIZ
LIZ - 8 gün önce
BIM -A101 HAKKINDA BILDIGIM : 2010 GIBI RTE AMERIKA DA KALDIGI OTELDE KAPATMASI M.E ILE BASILINCA TURKCELL-BIM-A101... DEKI HISSELERI EMINEYI DEVRETTI ANINDA = SUS PAYI. OZEL KORUMASI KONYA IMAMHATIP LI SAHIS EN YAKIN CEVRESINE SIR VERIYOR , OYLE ALDIM DUYUMU TAA O ZAMANLAR.
Murat Uysal
Murat Uysal - 8 gün önce
Goduklarım küçük esnaf düşmanları
Bilcan Sarı
Bilcan Sarı - 8 gün önce
Bim dar gelirlinin yanındaydı şimdi herşey çok pahalı😏😏
Zülal Eker
Zülal Eker - 8 gün önce
Yahu be yalan atıyosun be. 1 ay önce bim ortaklarına baktım. 1 tane israilli vardı. Neresi yalan. Asıl sen uyduruyorsun. Ve bim'in açılımı; BİRLEŞİK İSLAM MARKETLERİ...
Abu hajaarist İslamic state defenders
Birleşmiş İnek Malları bize inek diyorlar
Batuhan Öztürk
Batuhan Öztürk - 8 gün önce
Bim'in Sorunları İse Şunlar
Kasiyer(G*tleri Kalkıyo)
Poşet (Hemen Yırtılyo)
Bazı Gıdalarda Sıkıntı oluyo
Kerem Yıldız
Kerem Yıldız - 8 gün önce
Emine Erdoğan nerde
Veysel İslamoğlu
Veysel İslamoğlu - 8 gün önce
Koskoca marketi iki üç kişi ile döndüren çalışan personelini çok çalıştırıp ağır işler üzerine yıkan fazla çalıştıran Tazminat veremeyen şirket. Askeri usul
Emine Gümüş
Emine Gümüş - 8 gün önce
Hepsi kazık ı ac ölelim i marketlerde aynı aynı aynı hep aynı
Share Center
Share Center - 8 gün önce
El değiştirdiği gibi reklam verip zam yaptılar.
Emine Gümüş
Emine Gümüş - 8 gün önce
Hangi alıs veri merkezleri bedava dağıtıyor merhaba hepsi birbirinden kazık cı hepside aynı para ödemede alınan birey yok
MUSTAFA SOYDAN
MUSTAFA SOYDAN - 9 gün önce
KARŞILIKLI ABONELİĞE BEKLİYORUM
Alain PFLIEGER
Alain PFLIEGER - 9 gün önce
Merde que c'est !!!
Mehmet Işık
Mehmet Işık - 9 gün önce
20 tl olayını atlamış merak edenler bim 20 tl yazsın çıkar.
Honō ~ 地平線
Honō ~ 地平線 - 9 gün önce
*B* oş *İ* şler *M* üdürlüğü
Mert Yılmaz
Mert Yılmaz - 9 gün önce
Madem akp'nin a 101'e hücüm
Mert Yılmaz
Mert Yılmaz - 3 gün önce
+Göktuğ Akan o kadar da deil yanlış biliyosun
Göktuğ Akan
Göktuğ Akan - 3 gün önce
a101 de erdoğanın eşinin diye biliyorum
Mert Yılmaz
Mert Yılmaz - 8 gün önce
Ananı balla kaplayıp ayılara siktirtirim tm mı
Mert Yılmaz
Mert Yılmaz - 8 gün önce
Kes amk çomarı
Erdem Kuru
Erdem Kuru - 8 gün önce
İyi siktir git orospu çocığu gevur sikik oğlan hoşaf
sinamatik Evren
sinamatik Evren - 9 gün önce
1,2 BİN VATAN HAİNİ AKPLİLER (= BUNLARIN SEVDİĞİ KİM VARSA VATAN HAİNİ AMK ÖRN=FETÖ ! (=
sinamatik Evren
sinamatik Evren - 9 gün önce
İSLAM MARKETİ NE HİKMET İSE BİZLERİ SİKENDE HEP ALLAH DİYENLER DEĞİRMİ (=
kadir dogrukan
kadir dogrukan - 9 gün önce
Bu arada soyadları Tokbaş lar ama eski istanbul belediye başkani tokbaşla alakasi akrabalık derecesi yok bunuda unutmayin memlekette milyonlarca insanin soyadları ayni araştırmadan öğrenmeden yazmayinki rezil olmayin videoyu yukleyenin niyeti bellide izleyipte araştırmadan direk inananin aklida bir demekki
sinamatik Evren
sinamatik Evren - 9 gün önce
yandaş haram yiyen firmalar BİM,A101,ŞOK ! işçilerine olanak sağlamamakla beraber ! kötü şartlarda çalıştılıyor bu firmalar fiyatları düşüktü fakat şu an migros ile eşdeğer benim gözümde fiyatları (= moneyclub kart sağolsun hayatta bu firmalara para yedirmeyin ...
kadir dogrukan
kadir dogrukan - 9 gün önce
Lan manyakmisiniz siz akılsızın biri araştırmadan video paylaşmış yorumlara okuduğumda da çoğu saf araştırmadan akp nin diye yemiş bim grubu Ülker gurubu dahil 8 ortaklidir elinize akilli telefonlari almişsinizda kullanmanlayi becerecek akil yok demekki arastirmadan yorum yapmayin a avanaklar
İyi 1 Yol
İyi 1 Yol - 9 gün önce
Kanalımda her turlu paylas var Kanalima sizleri beklerim
hüseyin kuşcu
hüseyin kuşcu - 9 gün önce
Bimde çalışıyorum gayet memnunum burda insanları şöyle felan filan diye sallayanlar var kime nasıl denk gelirse kardeşim onlar ben gayet sevecen ve iyi insanlarla çalışıyorum bilmiyorum farkındamısınız ama siz bir dışarıda fiyat analizi yapıp ondan sonra bimin fiyat listesini çıkarın evet bim zam yaptı ama herkes yaptı yine bim ucuz yine mantıklı biraz bakıp anlayabilirsiniz
Kutsi Can
Kutsi Can - 9 gün önce
Bu Video Yu TRENDLERDE İlk Kez Görüyom Hayırlı Olsun TRENNDLERDE Bol Sans.
adıyok bil de söyle
adıyok bil de söyle - 9 gün önce
Sen ne dersen de BİM halkın kabulünü kazandı. Kıskanmak serbest. Ben de sandım ki kanun dışı bir işini söyleyeceksin. Bim olmasa diğerleri halkı perişan ederdi. Bunları yaşadık daha önce... Tecrübeyle sabittir. Bimi seviyoruz. Yahudilerin olsa aleyhinde tek kelime eder miydin? Halka sessizce domuz eti yedirenler de var mı acaba? bir de ona dil uzatsan? Var mısın? gücün yeter mi? Kimlerin zengin olması suç? Kimler bim kuramaz? neden? Sen daha iyisini kur da senden alalım.
IRuLinqI 010
IRuLinqI 010 - 9 gün önce
Topbaştan perakende satış sjsj
Bilgi Odası
Bilgi Odası - 9 gün önce
KARŞILIKLI ABONE OL
Furkan Yüksel
Furkan Yüksel - 9 gün önce
büyük israil marketleri
eyyüp gökkuş
eyyüp gökkuş - 9 gün önce
*BİMİN PİYASA DEĞERİ 23.711.000.000 TL (2017 YILI)
VERDİĞİNİZ BİLGİ YANLIŞ
BORSA İSTANBULDA 12. ŞİRKET*
MEHMET ONUR DEMIR OYUN KODU
BIM UMRUMDA DEIL DI NERDEN GELDIM BU VIDYOYA YAAWWW
chara dreemmur
chara dreemmur - 9 gün önce
Ne boş video lan beğninizi bu gereksiz bilgilerle doldurmayın derim
baboist Öyledir
baboist Öyledir - 9 gün önce
topbaş lar cemiyeti
Oğuzhan Çapan
Oğuzhan Çapan - 9 gün önce
Topbaş ların bu bim yani güvenin.
Hazar Gülhan
Hazar Gülhan - 9 gün önce
Kime ait olursa olsun, ne önemi var? İnsanlar çalışıp iş kuruyorlar ve hepimize bir seçenek sunuyorlar. Bilincimizi daha güzel konularda arttırmalıyız bence.
ERSIN YKN CAN SIN
ERSIN YKN CAN SIN - 9 gün önce
BİRLEŞMİŞ MARKETLER
yücel bayraktar
yücel bayraktar - 9 gün önce
Mahalle bakkalinizdan alışveriş edin daha iyi....
Güler Akar
Güler Akar - 9 gün önce
yücel bayraktar kazikci oluyo
BUSE KOÇ
BUSE KOÇ - 9 gün önce
Bimin sahibi benim🤣🤣
Murat Sayğılı
Murat Sayğılı - 9 gün önce
Güle güle hayrını gor
Enes Can
Enes Can - 9 gün önce
Le cola 2 yıl önce 25 krş 250 mle leri büyükleri 60 krştu Aystı'se öyleydi şimdi 2.35 1.90 arası götü kalkdı bim'in.
turhan onat
turhan onat - 9 gün önce
içki satmayan dükkana uğramam. Ha içmem onuda söyleleyim.
turhan onat
turhan onat - 9 gün önce
+_KingTRaitor_ YT bakış açısı, prensip meselesi.
_KingTRaitor_ YT
_KingTRaitor_ YT - 9 gün önce
Neden?
Gizemli Kişi
Gizemli Kişi - 9 gün önce
bimde çalıştım sistemleri kölelik gibi ayağının dibindekini bile emir kipleriyle bazen edepsizce istiyorlar dışa göstermezler ve çok tuhaf insanlar çalışıyor normalini pek görmedim diyebilirm iyi bir işmiş gibi detaylı detaylı anlatımlarını görseniz hele tamamen rezalet iş tazminatınızı bile vermiyor o derece cimri bir şirket sizi yıllar sonra durduk yere hırsızlıkla suçlayıp atabilen şirkettir işsiz kalsam daha iyi o derece bim a 101 ve şok gibi şirketlere girmeyin asla tavsiye etmem bize neler neler yaptırıyorlardı günü gelmiş eti sıcak satışla sattırmaya çalışıyorlardı bozuk mal yüzünden kaç müşteriyle beni münakaşa zorladılar sırf bu mağaza sorumluları yüzünden nefret ettim bu işten
inter star
inter star - 4 gün önce
+Kibar Adam ben de A101 depoda calıştım mesaiye bırakıyorlardı parasını veriyorlardı yemekler berbattı
inter star
inter star - 4 gün önce
A101 de anlattığın olay oldu
Dahma Mam
Dahma Mam - 6 gün önce
+Kibar Adam Yalanci oldugunuz uslubünden belli azina etsinler
Gizemli Kişi
Gizemli Kişi - 7 gün önce
#Bülent geyik ben tşk ederim o sizin güzelliğiniz :) buldum çok şükür bimden iyi olacağı kesin iyimi kötümü orasını zaman belirleyecek elbetteki oradaki çalışanlar hariç kimse bilemez nasıl bir iş oldugunu ;)
Bülent Geyik
Bülent Geyik - 7 gün önce
+Gizemli Kişi sen güzel bir insansın ve sana hakaret eden şerefsiz insanlarda işine gelmeyen yancılar Ayrıca inşallah güzel bir iş bulmuşsundur kendinizi ezdirmeyin
Mehmet ÇElik
Mehmet ÇElik - 9 gün önce
Bim akp lilerin eline geçer geçmez kazığa başladı
Şimdiye dek 70 TL Lil malzemeyi bugün 151 TL'ye aldım .
Bakan beyde çocuk kandırıyor galiba .
Bim yüzde yüz zam yapıyor
yüzde on indirim yapacakmış
Yersen
Türkçü Düşünür
Türkçü Düşünür - 7 gün önce
+Mehmet ÇElik kusura bakma. Tabii ki de onun suçu var. Sanal ortamda hatta gerçek hayatta küfür ayıptır, terbiyesizliktir, dinimiz içinse günahtır. Doğru söylüyorsun. Ayrıca AKP kazıklıyor hakkında doğru söylüyorsun. Her zaman ki halleri onların. Örneğin; Brunson'u bırakmam dedi bıraktı.
Mehmet ÇElik
Mehmet ÇElik - 7 gün önce
+Türkçü Düşünür Güzel kardeşim ben kelime anlamında kullandım deyim anlamında değil Kafirin kelime anlamı ORTEN demektir . Deyim anlamı ise inanmiyan demektir . Kuran'da her iki anlamda da kullanılmıştır . Bim akp lilerin eline geçince kazığa başladı diyorum . Beyefendi in zoruna gidiyor ne analizi bıraktı nede o c lugumuzu yani hakikati örttü . Bakıyorum da ona hiç c bişey demiyorsun . En azından * onunda yaptığı iyi bir şey değil * diyebilirsin Ben bütün ailemi katleden kişilere bile o kelimeleri kullanamama . Çocukluğum ve gençliğim dahil hiç kseye * Oğlum " diye hitap etmemisim .o tür galiz küfür Lee edenler genellikle dini imanı takmazlar. Hâsılı belli arkadaşa destek cikiyorsun . Canın sağolsun Ben özür dilerim
Türkçü Düşünür
Türkçü Düşünür - 7 gün önce
+Mehmet ÇElik o senin düşüncen, o zaman Türkiye'nin yarısı kafir öyle mi? Bu arada kafir, dini olmayanlara, yaratıcıya inanmayanlara denir. Hristiyan'a, Yahudi'ye veya başka dine inananlara denilmez.
ibrahim ebrahim
ibrahim ebrahim - 7 gün önce
aynen kardeşim,sütünden,be bebek benzine,cici bebeğine,uyduruk kolasıbile,bir hafta öncesi bir fiyata alıyorsun bir haftasonra başka bir fiyat
Mehmet ÇElik
Mehmet ÇElik - 7 gün önce
+Türkçü Düşünür Müminin ağzından bu çeşit galiz küfür çıkmaz Düşünebiliyor musun adam Ananı diye başlıyor O kalpte iman olmamaliki bunu söyleyebilirim Gerçekten de budil kâfir dili dir
KiRLi BeYaZ
KiRLi BeYaZ - 9 gün önce
Azmi market bakkal batirdi Bu Bim
5 sinif urun satiyor
Rekabet Edemedi kimse cunki Piyasa markasi hic satmadi hep 3 sinif 5 sinif kalitesiz mal yaptirdi kendine..
Ha bide Bu ulkede Rekabet kurumu diye bi kurum var Ne ise yaradigini kimsenin bilmedigi..
Bu ulkede uretim sorunu yok Pazar sorunu Var..
Hukumete kim yakinsa Hangi ise girerse girsin Hazir pazari var Benim urettigim 1 sinif mali kim niye alsin.. onun kalitesizi benimkinde pahaliyken..!!
Avrupaya Bati pazarina giremessin cunki adamlar 1 sinif urun istiyor senden Ulke 5.sinif ister begeni ister begenmeyin..
Para el degisdi ulkenin yuzde 80 ni Sonradan gorme Bu adamlardan korkcan..
Malesef ulke kalitemiz Yerlerde..
Allah selamet versin
Selçuk Salih zengin
Selçuk Salih zengin - 9 gün önce
بيم hahjsd
Ezgi Görkemli
Ezgi Görkemli - 9 gün önce
Beleş işler müdürü (bim)
Baki KULLAP
Baki KULLAP - 9 gün önce
Arkadaş niyetin ne bilmiyorum. Ancak sahibi kim olursa olsun. Zaten çoğunluk halka açılmış. Yani çoğu halkın malı. Halk da kendi mağazasından alışveriş yapıyor Size ne. Bimden neden rahatsız oluyorsunuz. Ortağı değilim ancak çok memnunum.
Fragman Dünyası
Fragman Dünyası - 9 gün önce
Bim de Ekonomik Kriz Ayağına Fiyatları 3'e Katladı... Herkes Refah Seviyede Yaşıyo Bim Ekonomik Krizden Çıkamadı Gitti Amk. Bim'in Kıytırık Keki Bile 40 Kuruş Olmuş 30 Kuruşa Aldığım Bim Kaymaklı Bisküvi 70 Kuruş Olmuş. Geçen 50 Kuruşa Bir Çikolata Aliym Dedim. Bulamadım Amk. 25 Kuruşluk Çikolatalar 65 Kuruş Olmuş... Sonra Gittim de Bir Bakkaldan Aldım Ülker Çikolata... Bim - A 101 - Şok Artık Bi Siktirip Gidin Amk.
Yusuf Sevgili
Yusuf Sevgili - 9 gün önce
Abi bugün gittim yanımda 10 lira vardı aldım 9.50 liralık kasada 11.0 TL tuttu hiç birini almadan çıktım
Furkan Kalayci
Furkan Kalayci - 7 gün önce
+Güler Akar takıntılı değilim bir kişi bir iş yerinde çalışıyorsa hakkını vererek çalışsın bundan yanayım. Hakkını vermiyorsa cezasını da çekmeli.
Güler Akar
Güler Akar - 7 gün önce
@Furkan Kalayci takıntılısınız sanırım
Furkan Kalayci
Furkan Kalayci - 7 gün önce
+Güler Akar okuma özürünüz de var sanırım
Güler Akar
Güler Akar - 7 gün önce
@ Furkan Kalayci madem kurusun pesindesiniz direk aldiginiz ürünleri kasada birakip cekip gidersiniz tantana olmaz
Mehmet ÇElik
Mehmet ÇElik - 7 gün önce
Kazıgin bir çeşidi de bu Ben de tanık oldum Etiketteki fiyata bakıp mal alıyorsun kasada başka fiyat çıkıyor . Kalem fazla olunca bakmazlar diye düşünüyorllar galiba
Sonraki